بستن


سنگ کیسه صفرا, بیماری کیسه صفرا

بیماری کیسه صفرا اگر درمان نشده باقی بماند بیمار را در معرض خطر اختلالات گوارشی قرار می دهد. رژیم غذایی کیسه صفرا کمک خواهد کرد که بیمار را از توسعه سنگ های صفراوی و یا نیاز به عمل جراحی کیسه صفرا حفظ کند. اینکه آنها چه بخورند و از چه غذاهایی اجتناب کنند در جدول رژیم غذایی کیسه صفرا در زیر ذکر شده است.

یک رژیم غذایی مروج سلامت کیسه صفرا داشته باشید و برای کسانی که در معرض خطر ابتلا به بیماری کیسه صفرا هستند ضروری می باشد. در برخی موارد، برای جلوگیری از آسیب بیشتر سنگ های صفراوی از تبدیل شدن به یک مشکل پایدار و خطرناک، نیاز به برداشتن کیسه صفرا معیوب با جراحی می باشد.


کیسه صفرا در داخل کبد قرار دارد و صفرا تولید می کند صفرا ماده ای است که به شکسته شدن چربی ها کمک می کند. اگر یک فرد در معرض خوردن مواد غذایی بسیار چرب است کیسه صفرا کار اضافه انجام داده و ذخیره صفرا را افزایش می دهد و تولید سنگ های صفرای را در کیسه صفرا افزایش می دهد.

سنگهای صفراوی می توانند سبب درد شکم، تهوع، استفراغ و یا نفخ شود. اگر این سنگ ها توسعه یابند ممکن است شما نیاز به برداشتن کیسه صفرا برای پایان دادن به ناراحتی داشته باشید.
اگر شما کیسه صفرا خود را برداشته و یا را در معرض خطر توسعه سنگ های صفراوی هستید باید از یک رژیم غذایی با ترویج سلامت کیسه صفرا پیروی کنید. این کمک خواهد کرد که وزن سالم را حفظ و از زیاد کار کردن کیسه صفرا جلوگیری کنید شما نمی توانید مشکلات کیسه صفرا را با تغییر رژیم غذایی خود درمان کنید اما شما می توانید خود را از برخی از ناراحتی مرتبط با این وضعیت خلاص و از لزوم برداشتن کیسه صفرا جلوگیری کنید.


رژیم غذایی مناسب برای کیسه صفرا
یک رژیم غذایی کیسه صفرا در از بین بردن خطرات که می تواند منجر به تشکیل سنگ صفراوی گردد تمرکز دارد. این است که باید مصرف مواد غذایی که سبب کاهش کلسترول و حاوی مواد مغذی و فیبر لازم باشد برای نگه داشتن عملکرد سیستم گوارش در بالاترین سطح ممکن افزایش دهیم. شما همچنین باید مصرف غذاهای چرب که سبب مقدار زیادی فشار بر روی کیسه صفرا برای تجزیه و  و حرکت از طریق دستگاه گوارش می شود را کاهش دهید کاهش مصرف غذاهای چرب علاوه بر کاهش خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا، سبب حفظ وزن بدن سالم و کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا یا بیماری های قلبی می شود.


این غذا های را بخورید

next

گرد آورنده : irsanat.com :( محمدرضایی )
تاریخ ارسال :  1394/5/13     
تعداد مشاهده :3626
دیگر مطالب مرتبط با موضوع : راه های پیشگیری از بیماریها


آخرین مقالات ارسالی

دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 66
تاریخ :1403/2/29
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.